Verhuisd - Reisverslag uit Puerto López, Colombia van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Verhuisd - Reisverslag uit Puerto López, Colombia van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Verhuisd

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

18 Juni 2015 | Colombia, Puerto López

Vanaf heden ben ik te vinden op mijn nieuwe website:

https://driftingmonkey.wordpress.com/about-drifting-monkey/

Het bouwen van een website moet niet onderschat worden. De site is reeds online maar nog altijd in de ontwikkel faze. U kunt net zoals op het vertrouwde waarbenjij.nu een bericht ontvangen per mail zodra er een nieuw blog verschijnt.
Vanaf nu wordt ik langzaam maar zeker professioneler. Daar heb ik echter een beetje hulp bij nodig. Daarom bent u tevens van harte welkom om het blog te delen met familie en vrienden.


Omdat ook voor mij alles nog een beetje nieuw is, ontvang ik graag tips en ben ik blij als u mededeelt als er onduidelijkheden zijn op de site. Zowel technisch of inhouds gerelateerd.

Ik hoop dat jullie met mij mee reizen op driftingmonkey.wordpress.com

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Puerto López

Serendipity II

Hier wordt aangewerkt.

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2015

Verhuisd

31 Mei 2015

Bussen en Bergen

27 Oktober 2014

oud nieuws
Caroline

In 2013 hakte ik de knoopr door, ik zou een jaar weg blijven. Dit werd anderhalf jaar en nog steeds heb ik er geen genoeg van. Na mijn tweede Atlantische oversteek belande ik in Engeland. Zoals de meeste van jullie hebben gelezen ben ik gegrepen door het zeilen en hier wil ik voorlopig nog even verder mee gaan. Het enige wat bekend is, is dat dat mijn toekomst plannen onbekend zijn Richting het zuiden is het enige wat ik kan vertellen. Wat er dan op mijn pad komt zal blijken. En daarom ga ik verder met bloggen. Happiness is only real when shared... Om deze rede wil ik graag de verrassende gulheid van het leven met jullie delen, de ups en downs, de overwinningen, de harde lessen en alles daar tussen. Veel plezier

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1701
Totaal aantal bezoekers 15922

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2016

Serendipity II

04 Mei 2013 - 04 Mei 2014

Serendipity I

Landen bezocht: