Nieuwe Weblog - Reisverslag uit Brixham, Verenigd Koninkrijk van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Nieuwe Weblog - Reisverslag uit Brixham, Verenigd Koninkrijk van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Nieuwe Weblog

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

28 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Brixham

Per vandaag ben ik onder een andere domeinnaam in de lucht. Deze luid carolineversloot.waarbenjij.nu Dit is best oninteressant en er veranderd vrij weinig. De aarde zal om de zon blijven draaien, morgen is het (gelukkig) gewoon Vrijdag, het gras zal groen blijven en wortels oranje. Het enige dat misschien veranderd is dat u geen mailtje ontvangt als ik een nieuw blog plaats. Dit komt omdat u niet automatisch in de mailing lijst staat. Als dit gewenst is kunt u zich aanmelden via de website onder het hoofdstukje "Blijf op de hoogte". Te vinden in het linker kader.

Op carolineversloot.waarbenjij.nu kunt ook oude verslagen terug lezen. deze zijn te vinden onder Serendipity I. Nieuwe verslagen onder Serendipity II. Helaas kon ik alle lieve reacties niet mee verplaatsen. Maar wel wil ik jullie allemaal bedanken voor het lezen en reageren op de verslagen. Ik heb genoten en binnenkort beginnen we samen aan een nieuw avontuur. Tot dan! ;-)


  • 29 Augustus 2014 - 19:57

    Gijs Versloot:

    Hi Caroline. Dank voor je berichtje. Ik heb je vorige reisverslagen met plezier gelezen. Fijn om van je te horen. Uiteraard horen we van mam ook het één en ander. Ik hoop, dat mijn emailadres nu ook aan je nieuwe weblog is toegevoegd. Hier gaat alles goed, evenals met Bas en Thijs. Heb je al nieuwe plannen gemaakt of bij je nog een poosje op dat grote eiland? We horen graag weer van je.
    Groetjes, oom Gijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brixham

Serendipity I

.

Recente Reisverslagen:

04 September 2014

Niets is wat het lijkt, Grepen uit het dagboek

01 September 2014

Grepen uit het dagboek, Kalm Water

30 Augustus 2014

Grepen uit het dagboek

28 Augustus 2014

Nieuwe Weblog

08 Augustus 2014

Champaign and Biscuits
Caroline

In 2013 hakte ik de knoopr door, ik zou een jaar weg blijven. Dit werd anderhalf jaar en nog steeds heb ik er geen genoeg van. Na mijn tweede Atlantische oversteek belande ik in Engeland. Zoals de meeste van jullie hebben gelezen ben ik gegrepen door het zeilen en hier wil ik voorlopig nog even verder mee gaan. Het enige wat bekend is, is dat dat mijn toekomst plannen onbekend zijn Richting het zuiden is het enige wat ik kan vertellen. Wat er dan op mijn pad komt zal blijken. En daarom ga ik verder met bloggen. Happiness is only real when shared... Om deze rede wil ik graag de verrassende gulheid van het leven met jullie delen, de ups en downs, de overwinningen, de harde lessen en alles daar tussen. Veel plezier

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 15925

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2016

Serendipity II

04 Mei 2013 - 04 Mei 2014

Serendipity I

Landen bezocht: