Vogelpoep - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Vogelpoep - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Vogelpoep

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

05 Juli 2013 | Portugal, Lagos

Vogelpoep

Een paar weken geleden op een terrasje in Lissabon heeft er een duif op mijn koterbroek gescheten... En dat is waarschijnlijk waarom het geluk mij toelacht. De bedoeling was om direct verder te gaan met de planning van mijn nogal toevallige leven. Maar het kwam er maar niet van, boot onderhoud, boodschappen, zwemmen, sociale gelegenheden, etc. Ook werd ik uitgenodigd door boot Serendipity (eveneens Rally deelnemers) om een paar dagen me te zeilen langs de Portugese kust. Ik dus aan boord met Dave en Neal, 2 van de 3 eigenaren van deze boot, Charlie, Kapitein van Webster en Mervin de Chef. Met weinig wind werd het lekker cruisen, af en toe werd het anker uitgegooid om een nodige frisse duik te nemen in de 25 graden waren water van Portugal. 2 nachten in marina's doorgebracht en een nachtje geankerd met Boot Nina (ook rally deelnemers) naast ons in een Baai. Uiteraard hebben we het avondmaal gedeeld met onze buren die ons per dinghy kwamen opzoeken.
Inmiddels alweer een paar dagen terug in Lagos. Dankzij een tip van Marcel begin ik morgen met werken. Bar bediening in een restaurant in de Marina. Ik verblijf de komende weken nog op de boot. Eerst nog op de Leviathan en daarna op Serendipity. De eigenaren zijn een paar weken naar huis en zij vinden het prettig als er een oogje in het zeil gehouden wordt. In ruil mag ik op de boot slapen en tevens gebruik maken van het zwembad. En wellicht wordt ik nog is uitgenodigd voor een paar dagen zeilen. Het lijkt erop dat ik hier een aantal maanden blijf hangen voordat ik verder trek naar de Canarische Eilanden.
Het weer is prachtig, soms bijna een beetje te warm. Vandaag is er eindelijk een briesje komen opzetten. Ik heb vernomen dat er een goed druk gebied jullie kant op komt. Geniet ervan lieve mensen, lekker in de korte broek!

Liefs Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lagos

Serendipity I

.

Recente Reisverslagen:

04 September 2014

Niets is wat het lijkt, Grepen uit het dagboek

01 September 2014

Grepen uit het dagboek, Kalm Water

30 Augustus 2014

Grepen uit het dagboek

28 Augustus 2014

Nieuwe Weblog

08 Augustus 2014

Champaign and Biscuits
Caroline

In 2013 hakte ik de knoopr door, ik zou een jaar weg blijven. Dit werd anderhalf jaar en nog steeds heb ik er geen genoeg van. Na mijn tweede Atlantische oversteek belande ik in Engeland. Zoals de meeste van jullie hebben gelezen ben ik gegrepen door het zeilen en hier wil ik voorlopig nog even verder mee gaan. Het enige wat bekend is, is dat dat mijn toekomst plannen onbekend zijn Richting het zuiden is het enige wat ik kan vertellen. Wat er dan op mijn pad komt zal blijken. En daarom ga ik verder met bloggen. Happiness is only real when shared... Om deze rede wil ik graag de verrassende gulheid van het leven met jullie delen, de ups en downs, de overwinningen, de harde lessen en alles daar tussen. Veel plezier

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 15926

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2016

Serendipity II

04 Mei 2013 - 04 Mei 2014

Serendipity I

Landen bezocht: